miércoles, 17 de junio de 2009

:)



En la que el Bernat se't troba

I ahir a la nit vam conèixer tres dones altes i elegants i
amb una em vaig posar d’acord, vam conversar i vam riure i hem fer l’amor.
I m’ha parlat del seu país i de les coses que fa aquí
Amb un castellà força estrany, sorprenentment fluïd.

Quin nas més gros que tens, m’ha dit, la dona alta des del llit
i a la paret ha assenyalat un quadre verd que de nena havia pintat.
I què bonic, què bonic, què bonic m’he dit.
Quina nena més dolça devia ser, quin plaer haver pogut conèixer fa molt de temps.

(xiulets)

Si tanques els dos ulls, m’ha dit, si et quedes quiet a dins del llit, t’ensenyaré una cançó que a casa em cantaven per anar a dormir.
Parla d’un bosc i d'un senyor que hi viu aïllat entre oms i flors i es protegeix dels mals humans amb un exèrcit d’animals.

I què bonic, què bonic, què bonic, m’he dit.
I quina veu més fina que té, quin plaer haver-la pogut conèixer-la fa molt de temps.

El Bernat m’ha dit que t’ha vist per Barcelona
Que t’acompanyava un home molt alt
Que li has preguntat si encara ens freqüentàvem
I que m’envies molts records,

Però, el Bernat m’ha dit que t’ha vist per Barcelona
Que t’acompanyava un home molt alt
I que li has preguntat si encara ens freqüentàvem
I que m’envies molts records.

Però, el Bernat m’ha dit que t’ha vist per Barcelona.
Que t’acompanyava un home molt alt
Que li has preguntat si encara ens freqüentàvem
I que m’envies molts records.

En la que Bernat te encuentra

Y ayer por la noche conocimos a tres mujeres altas y elegantes
y con una me puse de acuerdo, conversamos, reímos e hicimos el amor.
Y me ha hablado de su pais y de las cosas que hace aquí
con un castellano bastante extraño y sorprendentemente fluído.

Qué nariz más grande que tienes!, me ha dicho, la mujer alta desde la cama
y en la pared ha señalado un cuadro verde que de niña había pintado.
Y que bonito, que bonito, que bonito me he dicho.
Que nena más dulce debía ser, que placer haberla podido conocer hace mucho tiempo.

(silbidos)

Si cierras los dos ojos, me ha dicho, si te quedas quieto en la cama, te enseñaré una canción que me cantaban en casa para ir a dormir.
Habla de un bosque y de un señor que vive aislado entre olmos y flores y se protege de los males humanos con un ejército de animales.

Y qué bonito, qué bonito, qué bonito, me he dicho.
Y qué voz más fina que tiene, qué placer haberla podido conocer hace mucho tiempo.

Bernat me ha dicho que te ha visto por Barcelona
Que te acompañaba un hombre muy alto
Que le has preguntado si todavía nos frecuentábamos
Y que me envías muchos recuerdos,

Pero, Bernat me ha dicho que te ha visto por Barcelona
Que te acompañaba un hombre muy alto
Que le has preguntado si todavía nos frecuentábamos
Y que me envías muchos recuerdos,

Pero, Bernat me ha dicho que te ha visto por Barcelona
Que te acompañaba un hombre muy alto
Que le has preguntado si todavía nos frecuentábamos
Y que me envías muchos recuerdos.

1 comentario:

  1. Quina deu ser sa cançó des animals? Em te intrigadissima... i no la trob.

    ResponderEliminar